lika svårt att få in alla apor i buren

Att börja ett jobb innebär så mycket information, så mycket siffror, så mycket detaljer och mitt i allt det där får man ju inte glömma bort sig själv som säljare. Så hur ska jag sammanfatta detta? Överkokad hjärna men jag klagar inte. Det är kul och nyttigt och jag vill verkligen detta! Så ner i väskan med både pärmar, ännu mera papper om produkterna och säkert. Tjohej nu vart det mycket att plugga!
Så jag drog igång på kvällskvirren med att skriva två arbeten i Etik och Livsfrågor, förstår mig inte på kursen direkt...... Vi diskuterar hela tiden om samma ämne om och om igen och vi kommer ingenstans med det och det är alltid uppdelat i två grupper och dessa tycker såklart olika då det uppstår alla möjliga känslor. hehe kul med att tycke´! Jag skrev nu iallafall om vart gränsen går för barnmisshandel och hur fångarna behandlas på fängelse. Allvarliga och skrämmande frågor...rysningar. Men på något sätt har jag lättare och flödet håller sig uppe om jag skriver om något gripande som jag känner starka känslor för, än att skriva om hur en masskrosblomma blommar upp eller alla möjliga kretslopp. Men inskickat och klart nu!

Jag är riktigt trött och är yr samt mår illa, vet inte om det var räkmackan som gav oss borrskruvs smak eller om det är all stress som jag inte hanterar riktigt bra. Jag känner hur ögonen vill sluka igen sig snabbt som blixten och munnen ger ifrån sig stora alligator gäspar, men jag har ytterligare en sak till att göra sen är det hopp i säng och bara sooooova ut imorgon.. Forsätta läsa in allting imorgon fm. sedan dags för work. Har även kommit på mig själv flera gånger då jag kommer till datorn och börjar peta på den som en touch skärm, haha ja det blir lätt så när det är så både på jobb och våran allra bästa vän, tlfn.

Nej, nu får det vara godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0