hej å hå, halestorm - familiar taste of poison

Idag började jag med ett inlägg när jag satt med min kopp kaffe och roade mig med gamla semester bilder, men jag raderade hela inlägget och sprang ut till bussen.
Jag blev så sentimental, ååh vad jag tycker om att kolla på gamla semester bilder.
Det blev en salig blandning av bulgarie, turkiet 07 och 10, rhodos, schweiz och italien, jag har vart absolut mest nöjd med Rhodos, absolut ett ställe jag skulle rekommendera till tusen!

Idag var jag tvungen att gå upp på stan för att köpa kläder för att kunna shoppa imorgon, haha hur sjukt lät inte det där :) Mina tunikor har fått vandrande fötter så jag var tvungen att ha något smidigt på mig imorgon och ett par kalasbraxor då jag och Sofia åker till Stockholm en hel dag.

Och just nu kollar jag på Outsiders, svenska kvinnor som är 60+ som köper killar i 20 års äldern ifrån Gambia och denna gång var det tre systrar som hittat "kärleken" där nere, jag vet inte riktigt hur jag ska reagera kring programmet om jag ska bli häpen eller skratta...? Kan ju säga så mycket som att killarnas familjer blev ilskna när kvinnan inte tänker köpa hus, bil osv åt han/familjen innan dom är gifta. Ja det säger väl ganska mycket om den kärleken :) :) Vänninan sa: "Den ena utnyttjar den för pengar, den andra för sex. Det blir ingen kaka" haha.
Nästa vecka handlar det om nakna människor, som handlar nakna, till och med åker spark nakna. utbrast i skratt där. Nu börjar desperate housewives och det är enbart tre avsnitt kvar, ååååå vad jag är besatt i det!! :-)

Formel 1 bil och en bild ifrån min farbrors tomt i Schwiez.


Turkiet 07

rhodos 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0