Cause I found someone to carry me home'

"Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter
than the sun
"

Jag har försökt bakat två plåtar med kakor idag, jag ger upp! Jag kan inte baka. Den första ronden med drömmar blev totalbrända, och på den andra så kladdades smeten bara ut och kakorna blev platta som pankakor..... Så dom där kakorna slängdes ner i sopen på en gång... Jag kommer nog bli en sån där mamma som går till bästa fiket inför julbasar och köper en tårta eller bakelser och strör på lite extra stössel eller glasyr, voila! Titta vad jag har gjort! haha...
Så det är väl tur att jag är en mini Gordon Ramsay när det gäller matlagning, det är ju gooodast ;-)
Jag har nog fått det ifrån farsan sida för på mammas är det bakning dom flesta är bra på...
Och ikväll om jag får bestämma blir det nog spaggetti och pasta samt lite vitlöksbröd, mmmh!

Lite nytt som har hänt är att jag har fått jobb på Guldfynd, alla dom som står mig nära vet hur mycket det betyder för mig, jag har pratat om jobb jobb jobb, pengar pengar pengar, framtid framtid framtid, hela hela hela tiden! Och nu var det min tur!! :D

Det är mycket på gång nu känns det som, tyvärr är det mycket som ändras mycket som ska ordnas pågrund av spräckta önskemål och att man inte kan lita en enda dag på att det kommer vara samma inställning som det var dagen innan. Ska bli skönt att jag och Sofia ska åka planera en dag tillsammans och bara njuta sen! Och eftersom jag är med i balkommitén så är det mycket inför att planera allt som innebär det. Jag är glad över att jag får se min bästa Jennifer under hela hennes baldag, hon skickade bild på hennes klänning tidigare idag och jag vet att hon kommer var den allra vackraste utav dom alla!! :)
Själv har bara ungefär sisådär 16 dagar kvar i skolan framför papper och penna. mh lycka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0