fredag

Mitt hjärta är så fullt med kärlek nu så jag vet inte hur det ska få plats med något annat där inne.
Jag och mamma traskade upp till Ted efter min körning och jag har världens finaste brorsbarn, han är bäst. Han är verkligen det, bästastebästa. Hur många fyraåringar säger till sin mamma att han städar sitt golv bara för hennes skull? man smälter ju bara man får höra hur han är.. :) Och han satt och suckade över hur träligt det var på dagis, för ni vet man måste ju ut och leka och då måste man klä på sig två par byxor och inte mössa, utan keps och man var tvungen att vila.... Han berättade hur dumma pojkarna kan va på dagis, dom där som puttades men tjejerna, jaa han ropade upp flera stycken som var så snälla så. charmtrollet!
Vi hade springtävling å jag jagade honom med "jätte-råttan" och han såg exakt ut som pojken i ensam hemma (när han blir jagad av tjuvarna) fyy vad jag skrattade, skrattade så mycket så jag svettades så då var han snäll och vi lekta sovleken ? ja han hittar på så mycket gosegrisen :)
Vi hade iallafall jätte mysigt med han och sin mamma!

Jag skulle kunna sitta och skriva en hel bok över hur bra han är men för att försöka gå över till ett annat ämne så känns det skönt att tiden går, snart så händer det liten grejer!! Ska bli så skönt att ta studenten om ett år, ni kan inte fatta hur mycket jag vill det! Bara bli av med så mycket, så mycket skit och så mycket som bara stör en. Man är mer fångad än vad man tror kan jag iallafall säga!

Och vad jag gör nuförtiden är att spendera tid med de som jag prioriterar mest, var till södertälje bla i söndags och såg även att det ska bli 3D bio av Titanic, Tror bestämt att jag ska dra med mig Jennifer på den så vi får gråta en skvätt ;-)
Snart är det sommar och det är helt woooonderful! Och jag har precis skrivit klart arbeten till diverse olika ämnen, tänk så skönt det är när man bara drar igång och får allting gjort i ett svep :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0