Att behålla sina vänner är en större konst än att vinna över dem

Hur jag ska kunna orka av att vara vaken till klockan tio idag har jag inte den blekaste aning om!
Grey's anatomy slutar ju då så jag lär nog hålla ögonen uppe med glasspinnar tills dess :) :)
Jag hade nämligen dubbelpass på körskolan så jag gasa runt i två timmar och pratade om absolut allt och ingenting med körläraren, det är som att gå till frisören. Allt hoppar ut som grodor ur munnen. Gillade iallafall när han sa helt plötsligt: Oj! Vad förskräckligt fina blåa ögon du har! Och jag dum som jag är kläcker ur mig: Ja dom blir det när jag kör. hua mej vad vi skrattade. Menade självklart i solen..

Känns skönt med Torsdag imorgon så snart är det helg! vill bara träffa min goa och bara koppla av. Koppla av på mitt sätt. Och vardagen tillhör inte det. Framför allt inte denna vecka. Evelina erbjöd sig att läsa mil långa sms av mig och hon lovade att läsa varenda kilometer, jag kan ju säga att hon vet inte vad hon har kastat in sig på :)

Min underbara farmor fyller ju faktiskt år idag!! Så jag har firat henne och fick en god smörgåstårta med räkor på. Och hon fick en röd blomma av mig (vad för sort det var har jag ingen aning, kan absolut ingenting om blommor, men jag lovar mig själv att bli bättre för jag vill ha massvis med fina blommar kring mitt hus sen).

Och snart är det lov och praktik igen! Tjoho vi kom ju bara nyss tillbaka ifrån det men lik förbannat längtar man bort igen. MEN kom igen lite humöret....bara ett år kvar och det kommer gå så fort! Och det ligger absolut på "top listan". Vissa gillar ju det inte alls, men jag kommer säga adjöss snabbt med världens leende på läpparna. kommer jag leva livet!!
Vi ska även till Falun för info om ungt företag nästa torsdag och sedan mässa i Stockholm här framöver. Skojsigt!

Ja vad har vi mer för skvaller på lagret? Lilla Teddis ska börja på fotboll i sommar hörde jag, så då får faster ställa upp och heja på fina lillkillen!
Och våren är snart nästan helt här så det är nog dags att beställa hem en ny vårjacka och skor :)

Nu ska jag vara snäll och överrasknings städa. 
Svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0