what a feeling!

Idag har jag hela kroppen full av värme, solen sken mig rätt in i ögonen när jag var påväg och köpa helgfrukost ifrån Bk's till oss. Helt underbart! Längtar till vår, längtar till sommar, längtar till nästa vinter. Jag längtar ♥
Jag har lagt på locket över en kokande het soppa som bara ångats av alla möjliga känslor, och nu får det bara välta och bubbla ut bäst fan den vill för att jag sedan ska kunna göra en ny soppa ifrån grund och botten. "att sträva efter att vara perfekt är som att sträva efter självmordsförsök. sjukt" Jag tycker man bara ska vara. Man ska bry sig, man ska ta hand om sina medmänniskor och man ska kunna finnas där och sträcka ut sin hand innan dom hinner be en om det. Men jag tycker främst att man ska ta hand om sig själv i första hand, vilket jag vet är ruggigt jobbigt.
Sen att vissa har det medfött och enbart bara bryr sig i sig själv i alla olika kurvor det är en annan femma. Jag har en tendens till att ofta reflektera kring övermycket saker, så allting bara blir en explosion i mitt huvud och då måste jag plocka upp alla saker igen för att åter igen få allting på rätsida, det är något jag måste fortsätta jobba på att sluta med. Jag har blivit uppvuxen med att tänka tänka tänka. Eftersom ingen annan gjort det. Jag vill fixa allt. Men hur ska jag kunna det? Men vad vore jag om ja inte reflektera? En idioti som inte tänker?! - lagomt är bra, men när är lagomt? Och hur mycket kan man egentligen diskutera om en sådan här sak?? :) .... he!

Jag fick ett mess av Nathalie att hon hade träffat på min guldklimp Ted och att han hade svarat att det var bra med han faster och att vi träffas jämt :) Ni kan inte förstå hur mycket jag värdesätter den där lilla ynkliga söta minikillen som är så klok!! Han är inte längre någon bäbis, han fyller hela fem år i sommar. Snart vill han inte längra åka och plaska med mig i sporthallen, snart kommer han inte vilja sitta i mitt knä eller bli buren av mig, eller hoppa upp i min famn och krama såå hårt som han alltid gör! Okej, han ska inte bli 12 år.. Även han måste ju bli en stor kille. Älskar dig så högt och jag kommer fortsätta säga det varje gång vi ses tills du blir gammal!!!! (jag vet, jag är en mesig faster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0