stormande hav

Hallojsan i galonbraxan,
Jag sitter här ny plattad i håret och ska alldeles strax ge mig in på att klä min
kropp med något gammalt i garderoben. Samtidigt spelas det lite musik, lite hårt och så glatt!
Sen ska jag ta mig upp på stan för att uträda lite ärenden på försäkringskassan sen träffa kusin Nathalie.
Äntligen lite vår ute och man ser hur snön sakta men säkert försvinner.
Snart går vi in på mars sen april, min månad! tjohej!
sen alla andra.....sen är vi gamla ... och sen får vi barnbarn och sen blir vi pensionärer.
Och mitt i mellan allt det här ska vi leva, å vad vi ska leva! Upptäcka, utforska och ta vara på varenda litet moment i livet och suga in oss vartenda minne så vi har något att blicka tillbaka på.

något mer har jag inte riktigt att tillägga, eftersom jag inte har någon modeblogg, egopix eller sexblogg som tydligen är inne. Ska nog ta mig några till på Big Brother ikväll, har faktiskt inte sett ett enda avsnitt i år eller förra året. Så när alla andra pratar om alla deltagare så fattar jag noll.. hehe. (På min tid) när jag kollade på Big Brother för fleeeera år sedan då var det lekar och stoj med helt okända människor och det enda stora som hände var när någon brud vann alla pengar och opererade bröna för. Nu verkar allt handla om det, happ :)

Hittade en gammmal bild sen över ett år sedan tillbaka som jag bjussar på,
och justja tog en lunch med Evelina här om dagen och det var så muuuuusigt och gottiis.


"jag kommer aldrig aldrig hata dig mer än nu
jag kommer aldrig aldrig sakna dig mer än nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0