Räddaren i nöden

Det är bilder och stunder som denna då man får sig ett skratt och oftast kan tänka att saker och ting kanske inte är så illa som det känns, eller ibland så blir det helt tvärtom där uppe i hjärnsystemet och man blir mer fast besluten över sitt resonemang. Ewe ser ut som en turk och jag kan skratta åt bilden hur länge som helst, för ni kan inte ana hur mycket vi har skrattat kring våra videos och bilder. Hon skickade en video till mig igår och jag var tvungen att stänga av för jag skratta så mycket och såg förfärligt rolig ut, och rösten var...... ja det går inte att beskriva. Inte fan är det snyggt iaf så vi visar upp helt OK bilder endast :-)

Igår var jag och mamma ut på en promenad strax över en timme,
men då blev vi hungriga så vi kilade in på Willys och köpte åt oss
saker till lite räkmacka. Älskar impulsiva gottigheter! hehe ..
men vem gör inte, kom igen?!

Igår slutade mammor och minimodeller och efter första programmet hade man ju sina funderingar kring vissa,
men under tidens gång så fick man lite mer rätsida på alltihopa. Och faktiskt så tycker jag att det är inge fel att ge sitt barn stöd till barn modellande, har ni inte sett hur söta barnen är på lindex bla eller happy meal bilder? dom ska ju inte utbildada sig till playboy bruttor. Många snackar ju om att mammorna vill leva genom barnen. Men har ni då missat att majoriteten ville inte att sina barn skulle sminka sig och se vuxna ut? Sen finns det ju såklart någon som vill att sitt barn ska vara sin nya bästis och puscha upp det ena och det andra men det finns det ju överallt. Men då är det ju samma sak med hockeyfarsor eller fotbollsdady?? Dom om några gormar väl? Man kan ju ta vilken sport som helst och säga att föräldrar inte bryr sig om barnens behov. Fast jag tror ju såklart ändå majoriteten vill sitt barns önskningar, varför skulle inte en 9 åring kunna säga att hon vill bli modell? Jag sa att jag ville bli bakgrundsdansare i melodifestivalen när jag var 8 och börja på dans, inte var det min mamma som ville bli det heller. Så man ska nog inte dra alla över en kant och låta så puttitnuttig duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0