internationella kvinnodagen + fettisdagen

Företagsekonomi provet igår kom som en överraskning, det får gå som det går denna gång.
Ska plugga lite personlig försäljning eftersom jag har prov imorgon, men jag känner mig jätte säker på det så det ska nog gå bra!
Gick även på jobbintervju i skolan och.... DET GICK GALANT fick jag höra av solweig o mauritz, jag var ovanligt nervös innan jag skulle gå in och när jag väl kom ut sa dom orden : Ja, skulle inte du få ett jobb vet jag inte vad. Du lät jätte självständig och du svarade säkert och starkt! Gissa om vad glad jag blev !
Sen VG i näthandel, inte visste jag att jag hade gjort så bra ifrån mig på proven.
Så nu känner mig nöjd ... :)

Jag blev alldeles snurrig i skallen idag när vi hade haft dator kurser hela dagen och jag skulle skriva till alla som inte fick jobbet, - den som fick jobbet och jag skrev fel hela tiden orden bara flög omkring för mig.

På bussen hem idag blev jag nå otroligt chockad så jag kan inte hålla mig för skratt! En tant sätter sig breve mig då det är fullsatt och hon höjer rösten och säger bestämt: Jadu jänta, det vore mycket bättre att bo i Skåne än här i Lappland (ja..hon tror vi bor i Lappland tydligen) Men hela Sverige är helt förstört snart, jäävla tattarhåla! Fytta du så fort du kan. Sverige demokraterna skulle ha' vunnit!  - Sen börja en kille hosta och hon blänger på killen och håller handen för munnen och säger: Nu smittar du ner oss två så vi blir sjuka! Så putta hon till mig med armen varje gång hon prata och vänta på att jag skulle ge feedback. När jag skulle gå ut ifrån bussen ropar hon efter mig: Få' jag aldrig se dig igen eller tro? Då började en kvinna skratta mot mig och suckade. amen fyfan haha :)

Jag ska fika lite munk och glass med mamsen nu. en annan är inte så förtjust i semlor.
Sen krypa ner bra tidigt ikväll med böckerna i högsta hugg sen kolla på en kärleksfilm, a walk to remember. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0