Nothing's gonna stop us now

Fick springa till bussen eftersom jag bytte jeans tre gånger i sista minuten och precis när dörrarna slog igen dök jag upp! Jag skratta lite för mig och busschauffören tyckte inte alls att det va kul utan kolla bittert på mig.
Ingenting som går hem hos mig när människor jobbar med tex sånt jobb och inte är trevlig, bussen va faktiskt tidig! N och jag gick till subaway och luncha där , har bara köpt viktiga små saker men även en röd väska som egentligen skulle ha vart en röd plånbok men ingen dög. Nu sitter jag ensam hemma med mina funderingar som aldrig drar sig ur mitt huvud och jag kommer inte fram till skott med det. för alternativen är inte särskilt bra, hur man vänder och vrider. Hoppas det går över med tiden. <3
N pluppa precis upp på msn och skrev, åh... nu förstår jag när vissa vänner säger att deras pojkvänner är för på,
hon är som min lilla karl. haha! Jag kan inte förstå hur jag skulle klara mig utan mina kusiner, hujedamej milda mathilda hundra gånger om. Vi kan varandra utan till & kan säga allt, verkligen allt. finns där i vått och torrt 4-life!
Nu ska jag hoppa i min mjuka svarta mjukisdress och slänga mig i fotöljen med filten, har tänkt börja läsa boken Det ska bli ett sant nöje att döda dig. det blir gött, seeyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0